Allt det där man borde göra


Är så äckligt trött att jag finner inga ord. Vill bara lägga mig ner och sova omedelbart. Dock skriker två försenade uppsatser och en So redovisning på mig och mitt rum är värre än någonsin. Tillbringade dagen på gustavsvik med Skull, riktigt trevligt. Övrigt gråter jag inombords över att det är måndag imorgon, inte för att måndagar - tro det eller ej - är jobbiga i skolan, men det är måndag. Vi alla hatar väl måndagar. Funderar dock på att om jag inte har skjuts hem så kan jag ju sätta mig i cafeterian och lära mig den där redovisningen så kan jag ta bort det från 'att göra' listan ikväll. Härligt. Nej, bäst att jag sätter fart så jag kan få sova sen, vi höres vänner. 
Mer underbara människor får man leta efter, lova ya. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0