Budapest, biljetter, tillbaka


Rörig rubrik. Men ni kommer fatta. Kom hem från Budapest igår, hade det superbra och var ju där med Agny också så allt blev ju tio gånger bättre minst. I alla fall, åt gudagod mat och fikade på de mest fantastiska caféer. Fixade naglarna och klippte håret två gånger. Japp, två gånger. Blev inge bra första gången så klippte mig på ett annat ställe dagen efter. Nu sitter jag i alla fall hos Maria och diskuterar biljetter till 1D som ska ha en föreställning på friends arena nästa år. Imorgon släpps biljetterna så ska prata med mor och far och så får vi se hur det blir. Hade det superbra i Budapest men samtidigt ganska skönt att vara tillbaka. Har bara flängt omkring hemma i sköna kläder och stirrat på tv:n. Nu ska jag vara lite social med Maria och sedan dra mig hemmåt. Vi hörs! 
Kolla vilken söt bild jag hittade på Marias dator, från skolavslutningen -12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0