Svartvitt


Helt otroligt. Jag uppdaterar bloggen från datorn och - tro det eller ej - men jag har faktiskt en bunt nyredigerade bilder att dela med mig utav. I torsdags var det alltså min sista trivselkväll, kul men riktigt tråkigt att det var den sista för oss nior. Tog inte sådär jättemånga bilder eftersom jag ville spara plats på minneskortet åt alla uppträdanden. Fick dock inte med alla eftersom filerna blir så stora när man filmar med en systemkamera. Sov i alla fall hos Agnes efteråt och sen igår följde hon med mig hem och sov här tills idag. Bakade några cupcakes som vi bjöd Maria på när hon kom över. Idag segade vi oss upp, åt frukost och sedan kollade vi skidor. Äntligen. Ni fattar inte vad jag längtat! Imorgon drar även skidskyttet igång, asså, gaoijrvgrhg, lycka. Haha, vi hörs! 
Såhär såg jag ut detta år, egensydd klänning och nitbh från madlady. Resten av bilderna lägger jag upp i ett enskilt inlägg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0