Glosor hela dagen


Har så ont i mina ben att jag vet inte vad. Okej, ont kanske det inte gör men alltså, jag vet inte riktigt, trötta kanske. Haha. Vill bara lägga mig ner men ska skriva klart först. Tisdagar är ju som alltid huur långa som helst! Men när jag kom hem fixade jag lite mellanmål, godaste. Efter det har jag faktiskt övat till tyskaprov samt tyskaglosor hela dagen. Hatar det, haha. Imorgon ska jag göra klart engelskaprovet och vi har teknikprov. Blir trött av tanken att vi om bara någon vecka har So prov igen, alltså, orkar inte. I alla fall, just nu står svenska hollywoodfruar på tv:n. Taggade verkligen till premiären av grey's anatomy ikväll och sen är det inte förrän imorgon, blev så ledsen, haha. Nej, nu ska jag göra mig en kopp te och sen fortsätta kolla på tvn, vi hörs! 
Alltså smoothie är verkligen godaste som finns, och varma baguetter, mmh. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0