Så ser veckan ut


Alltså jag är så förbannat dålig på att uppdatera här att jag får lite ångest. Okej, nej, det får jag faktiskt inte, men jag tycker lite synd om dom som faktiskt tittar in här varje dag för att se att jag inte bloggat. Denna vecka som gått har jag mest pluggat. Mest för att jag inte haft något bättre för mig men också för att jag haft ganska många prov. Gjorde klart engelska provet i tisdags då jag också hade teknikprov. Sen på torsdagen hade jag tyskagrammatik. I torsdags följde förresten Maria och Agnes med mig hem och så bakade vi kanelbullar och sen gjorde vi fyllda köttförsbiffar med pasta och sås till middag. Maria åkte hem runt halv tio men Agnes sov kvar. Hade en grymt bra eftermiddag/kväll. Igår var det skoljoggen, gick väl okej tycker jag. Hade så förbannat ont i min höft hela kvällen att jag ångrade att jag inte gick istället för att springa. Nåja, nu håller jag, Amanda och David på att laga mat. Fläskfile med ungsbakad potatiskaka med sås. Mmmh. Till veckan som kommer så ska jag äntligen kolla min höft (efter, vad är det, sju, åtta veckor? Har liksom aldrig blivit av att jag fixat tid) och på onsdag är det min sista hjärtkontroll. Detta är vad jag har att säga om det: WIHAAA. Inte för att det är jobbigt eller så - lite läskigt kanske - men det är skönt att inte behöva åka in någon mer gång. Eller, det vet jag ju faktiskt inte, men jag tror knappast att hålet har växt något under dom senaste fyra åren. Japp, nu har jag åter igen skrivit ett alldeles för långt inlägg. Tänk om jag någon gång skulle kunna skriva ett kort och ändå få med allt. Haha, nej, vi hörs!
Invigde min nya form med att baka hallonpaj idag, verkligen älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0