Fina, fina underbara


Herregud, nu har jag bloggat varje dag i tre dagar, från att inte ha bloggat på tio dagar menar jag. I alla fall, åkte in till degerfors på morgonen och tog några bilder på mitt underbara lilla kusinbarn. Jag tvivlar starkt på att någon bild kommer att visas här, måste höra med min kusin i så fall. Men dom blev riktigt bra och nu har jag kollat igenom dom och redigerat några. Snart är det lunch och i eftermiddag kommer Agnyplopp hit och vi ska fixa en idrottsinlämningsuppgift och sen ska hon med till skull för att prova kläder. Sen sover hon kvar här, blir bra. Nu ska jag fortsätta redigera bilderna, vi hörs! 
Här får ni i alla fall en suddig bild, men jag gillade att den var det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0