Halva veckan borta


Jaha. Dom senaste tre dagarna har näspray, näsdukar, samarin, näsdukar, alvedon, näsdukar, ipren, vatten, glass och åter igen näsdukar varit mina bästa vänner. Tror jag har använt papper skördat av en hel skog eller så. Men idag mår jag aningen bättre. Ingen skola imorgon heller men på torsdag ska jag nog dra mig iväg. Annars har Awkward, the ellens show, gossip girl och självfallet hungergames underhållit mig sen i söndags. Har också kollat twitter 99% av min vakna tid, så dom som följer mig där vet att jag lever iallafall, för här på bloggen har jag ju varit rätt död. Anledningen till att jag inte bloggat är för att jag har inte haft något vettigt att skriva. Helt ärligt, det är rätt deprimerande att vara sjuk. Så, nu ska jag fortsätta kolla gossip girl och sen sova, vi hörs!

Gammal bild ni får se för andra gången. Måste verkligen föra över några bilder från hårddisken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0