Växter i motljus


Åkte hem från skolan igår för att min förbannade förkylning inte vill ge upp. Stannade hemma idag med men imorgon kommer jag tillbaka. Insåg för cirka tio sekunder sen att jag också har matteprov då, så jag ska avsluta detta inlägg på rekordtid och råplugga resten av kvällen. På tiopotenser. Nej, men känner att jag kan det mesta av grunden och B-delen är på måndag så jag hinner plugga lite till. I alla fall, har kollat Ellens show hela dagen, bästa. Och druckit te, säkert några liter. Och ändå låter jag som en hes clown. Typ. Förresten, vet ni! Innan jag åkte hem igår hade vi orienteringsprov i spöregn (underbart, vi hade det verkligen underbart.) och jag fick ett A! Gick i och för sig stor del av banan eftersom jag hostade så, och efteråt hostade jag mig halvt fördärvad. Då tyckte jag (och Agnes) att jag nog skulle åka hem. Hehe. Har förövrigt fixat en tidsinställt tills imorgon med ytterligare några bebisporträtt. Måste säga att hon var ganska svårflörtad, hon ler på tre bilder av 187, haha, men bebisar är alltid söta, oavsett grimarser eller annat. Nu måste jag verkligen plugga, sen checka masterchef. Vi hörs! 
Bilder från häromdagen så jag var helt säker på att jag skulle dö. Trodde nämligen att det skulle komma en orm och slingra sig över mina fötter och att jag skulle dö av hjärtattack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0