Från alla möjliga sorters ställen


Har tillbringat dagen hitills med att kolla andras fotobloggar, redigerat bilder och gått tipspromenad. Vill ut och fotografera porträtt nununu! Verkligen sååå sugen och vet ej om jag orkar självporträtt. Vi får väl se. Annars om någon känner att JA jag vill ställa mig framför en självlärd jagvriderlitehärochdärpåknapparnaochhoppasdetblirbra tjej som knappast vågar kalla sig fotograf är det fritt att kontakta mig. Nej men vore trevligt att ha någon att fotografera nu när Emmie inte bor här längre.
 
Har verkligen inte känt att jag vill fotografera de senaste veckorna, men tog ju bebisporträtt här för någon vecka sedan och var ute med Amanda för någon dag sen - och tog bland annat bilden ovan. Var all denna inspiration kom från är allra mest ifrån bloggar här och där. Också därför jag nu uppdaterat denna halvdöda blogg två dagar i rad nu - FANTASTISKT JAG VET!
 
Det kan också bero på att jag upptäckt att det är hysteriskt roligt med photoshop. Har suttit och redigerat bilder jag tog för mer än ett år sedan och provat alla möjliga sorters redskap. Nåja, om jag ska ta några bilder överhuvudtaget bör jag börja nu, så, vi hörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0