Hyperventilerar av lycka


Det har hänt så mycket bra saker sedan senaste gången jag uppdaterade här. Saker som ni kanske inte kan förstå hur det kan göra mig lycklig men som betyder allt och lite till för mig. Till och börja med så är det MMA ikväll, vilket är en gala och ingenting annat. På denna gala kommer jag att få se catching fire trailern för första gången, då det är världspremiär för den under galan. Catching fire är för dom som inte vet den andra filmen i hungerspeltrilogin (The hunger games är den första) och hela mitt liv kretsar i princip kring denna film och bokserie. En annan bra sak som hänt är också att en av skådespelarna i denna film - catching fire - rt:ade - orkar inte förklara för er som inte har twitter - mig igår (!!!!!) Han är inte bara snygg utan - enligt mig - en av världens bästa skådespelare. Sam älskade underbara dösnygga Claflin som jag älskar sååå. Jajaja, nog om detta, jag skrek av mig all lycka igår. En tredje bra sak är att min mormor firade att hon fyllt 80 år igår och jag träffade en massa släkt och åt massa god mat och bara hade det bra. Det har hänt mest bra saker denna helg för mig, så jag ska fortsätta att bara vara glad och gå och kolla tv med lillasyster. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0