Skrek, grät lite och hoppade runt av lycka


 
Folk tycker att rubriken är svår men aldrig att det stämmer. Jag vet aldrig hur jag ska inleda ett inlägg, aldrig! Nåja, har knappt gjort någonting idag. Började dagen med en långdusch och sedan slötittade jag på tvn några timmar innan jag gick upp till cafét. Bakade en kladdkaka med jappchoklad som jag läängtar till att få smaka på! 
 
Kom hem runt halv sju och slog på ett avsnitt av grey's och åt jordgubbar. Hann se ungefär tio minuter av avsnittet när jag såg att min twitter exploderade. MTV bekräftade idag ryktet om att catching fire trailern kommer ha sin premiär på MMA - mtv movie awards - den 14:e april. Med det gav dom oss en sneak peek på teasertrailern och jag grät, skrek och hoppade runt som en femåring på julafton. Eller nej, jag var nog värre, haha. Kalla mig supernörd men detta är mitt liv och jag älskar det. Jaja, detta är ju knappast inte intressant för er som inte tillhör min fandom, så jag ska sluta. Bilden ovanför är för att fira och för att Katniss - Jennifer - är såå vacker i sin bröllopsklänning och Peeta - Josh - är bara lika snygg som alltid. Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0