Ute i solen


Vi har kommit fram till att när jag, Agnes, Maria och Moa - som inte var med denna gång dock - gör vi inte så annat än att äta. I fredags åkte jag till Agnes och vi umgicks i några timmar. Vid fyra, halv fem kom pappa och tog med oss hem till mig och vi väntade på att vår Maria skulle dyka upp. Sedan började vi laga mat tillsammans och har det allmänt trevligt ute i köket. Sedan dök vi ner på en madrass och bodde i ett hav av filtar och kuddar och hade lycka till Charlie maraton. För sådana är vi. Avslutade kvällen med ett grey's avsnitt innan vi somnade.
 
Morgonen till ära gjorde vi brunch som vi åt ute på altanen. Blåste svinkallt och vi satt invirade i filtar och frös, men frukosten var gudomligt god och som avslutning kom mamma med lite fika. Efter det hann vi med några avsnitt till av lycka till charlie innan Agnes åkte hem. Resten av eftermiddagen och kvällen tillbringade jag och maria nere i mitt rum tillsammans med en massa grey's avsnitt. Maria åkte hem för några timmar sen och sen dess har jag suttit ute på altanen och försökt komma någon vart med min svenskauppsats vilket går sisådär. Men men, det är så jag tillbringar sista dagen på lovet. Och skulle jag bli klar har jag alltid lite annat skolarbete jag inte avslutat än, hurraa. Haha, nej vi hörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0