Början av nästa vecka


Idag var första dagen tillbaka till skolan, hurra, typ. Började dagen med syslöjd och kom igång med arbetet där, sedan flöt resten av dagen bara på. Dom andra i klassen gjorde b-del på matten som inte var att leka med så jag ska väl ta och plugga på det. Jag ska nämligen göra dom på måndag, tisdag eftersom jag varit sjuk. På måndag har vi även hemkunskapsprov och på tisdag har jag mitt första nationella + ett fysikprov. Sen är det ingenting - vad jag vet - resten av den veckan i provväg men veckan därpå drar nationella igång på riktigt, spyr på det. Nåja, nog om det, ikväll ska jag packa för imorgon åker jag iväg med skull på läger, skönt. Har väl kanske egentligen inte tid med läger eftersom jag borde plugga hemkunskap (och vad det nu är vi har prov i där) samt fysik & matte. Det löser sig. Nej, förlåt för en massa skolsnack men inte så mycket annat som pågår i mitt liv just nu. Räknar ner till v. 8 då jag sätter mig på en flyg på mitt älskade gran canaria och stannar där i två veckor. Annars då? Fick ett utbrott på min kamera när jag kom på att minneskortet som kameran så vänligt tog sönder innehöll andra användbara bilder, kulkul. Som avslut säger jag bara grattis till mamma och pappa som varit tillsammans i 30 år idag. Ungefär lika gamla som mig var dom då, lite yngre till och med. Vi hörs! 
Två halvbra bilder från den morgonen då minneskortet gick sönder. Tvingade mig själv ut för att ta nya med ett annat minneskort. Nåja, dom duger. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0