Vad jag sysslar med


Okej, för en gångs skull har jag en anledning till att inte ha uppdaterat. Tele2 bestämde sig för att avbryta vårat internet, äcklen. Nåja, jag hade kunnat levt med det och det inte vore PCA om någon timme, vilket jag har räknat ner dagarna till i typ ett halvår. Förstå min frustration. I alla fall så har vi fixat mitt problem, vi har fortfarande inget internet hemma men jag får se People's choice award i alla fall, så jag är nöjd. På tal om annat så har jag haft ett ganska bra lov, inte gjort så mycket faktiskt men det har varit skönt. Var till Stockholm och Bålsta några dagar och har även varit till örebro några gånger. Sedan började jag ju lovet med fira jul såklart! Fick en massa fina saker och äger nu äntligen en fjärrutlösare så att jag kan ta självporträtt enklare. Nej, nu är det 20 minuter kvar tills röda mattan, hoppas hunger games ska ta hem alla sju nomineringar, det förtjänar dom, vi hörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0