Har all tid men ingen tid


Stor del av den svenska befolkningen sitter just nu och glor på fotboll, det hade troligtvis jag också gjort om jag funnit det intressant. Men nej, jag går dit någon gång och kollar vad ställningen är och sedan tillbaka till mitt mörka lilla rum där datorn är det enda som ger ifrån sig ljus. Jag var faktiskt förra veckan påväg att uppdatera här, jag till och med började inlägget. Sedan var det troligtvis någonting annat som fångade min uppmärksamhet och jag glömde bort denna blogg. Igen. Helt ärligt skulle jag kunna uppdatera här varje dag men mitt liv är, för omvärlden, ganska händelselöst. Själv trivs jag bra. Lite mindre skolarbete skulle vara fint, men snart är det lov och till veckan har vi endast en inlämning och ett nationellt prov vi inte kan öva till. Skulle jag nu uppdatera här, skulle det endast handla om vilket ämne jag pluggar på idag, eller vad jag och Maria sysslar med - vilket är typ, skratta åt meningslösa saker, beklaga oss, kolla grey's eller sova (vilket jag råkade göra förra gången hon var här). Detta är inget avslutningstal om hur jag kommer lägga ner min lilla blogg, eftersom jag har alldeles för många bilder här som jag tappat bort i min röriga röra aka dator. Nej, detta är dagens ursäkt till varför jag denna gång inte uppdaterat. Nåja, andra saker som hänt i mitt liv då? Hade biologi nationella i tisdags vilket var förvånandsvärt enkelt men urtråkigt. Fick reda på mitt nationella prov i svenska - läsförståelse - där jag fick ett B, gjorde en tyska redovisning och fick A samt fått A på mina två senaste soprov. Det var nog allt tråkigt betygskit för denna gång, nu återgår jag till att kolla grey's så hörs vi!
Charmig bild utanför tjejernas skoltoalett. Till veckan har jag troligtvis bättre bilder att bjuda på, ska fota porträtt på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0