1 vecka blev 12 dagar


Så det var ett tag sen nu. Tänkte att jag skulle ta mig ut och fotografera, ja, någonting så fort jag var klar med allt skolarbete men nu är jag det och vädret är så dåligt att jag tar inte ett steg i onödan utanför dörren. Nåja, som jag sa så är jag klar med allt skolarbete så har tagit mentalt lov redan. Så dagen till ära slutade jag vid elva och mötte upp mamma som var i Örebro, vi handlade lite och åt sedan lunch innan vi åkte hem igen. Sedan har jag inte gjort mer än att måla naglarna och fira mormor som fyller idag - hurra! Nu på kvällen har jag kollat Sveriges mästerkock upplaga junior och annat som tvn haft att erbjuda. Imorgon blir min sista dag i skolan innan jag tar påsklov (!!) och det ska firas på något sätt, oklart hur än dock. Vi hörs! 
 
Här får ni en bild från ett soligt Tyskland och en svartvit bild på mig (ifall ni glömt hur jag såg ut) som jag tror jag lagt upp på alla mina sociala medier nu heh 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0