Att matcha bild och inlägg


En vecka och två skoldagar kvar till lov, kämpa Filippa, kämpa. Nej men allvarligt, misstänker att jag snart kommer drunkna i skolarbete. Nog om det, jag börjar alltid mina inlägg med att berätta hur jag ligger till i skolan, har ingen aning om varför haha, det är väl ungefär sämsta möjliga sätt? Nåja, imorgon ska vi till min gamla skola för att hälsa på samt lämna några enkäter om privatekonomi, blir nog bra skulle jag tro! Så vad har jag sysslat med sen förra gången jag uppdaterade? Har haft något misstänksamt virus i magen som tog en vecka på sig för att försvinna, usch. Annars så var vi och hälsade på våran lilla bebis Chili idag. Är bara två veckor kvar nu, längtar sååå! Nu ska jag återgå till psykologins superintressanta värld, vi hörs! 
 
Det här med att matcha inläggets text med bild är inte riktigt min grej men här är två bilder ifrån Tysklandsresan i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0