Smultronställen


För att fira att jag fått sommarjobb så får ni två bilder ifrån två ställen som gör mig glad!

Idag har varit en händelserik dag för att vara en rutten torsdag. Startade dagen med en tripp till min gamla skola för att dela ut enkäter om privatekonomi, fortsatte sedan dagen med en fika i solen och en svenska lektion. Imorgon har jag mitt första nationella på gymnasiet så tillbringade eftermiddagen med att förbereda mitt tal inför det och sedan nu på kvällen såg jag äntligen filmen "Divergent" som hade smygpremiär här i Sverige idag. Den var så obeskrivligt bra, nästan i klass med "Catching Fire" haha. Dessutom fick jag besked om sommarjobb idag och det kändes sååå skönt att ha det klart! Nu ska jag jobba med psykologin och sen sova, vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0