En envist ihållande förkärlek



Inte många timmar efter att jag hade publicerat mitt förra inlägg så började det snöa. Jag är en sådan som mer eller mindre avskyr att vara ute i snön men tycker att den är så fantastiskt vacker att kolla på - genom fönstret helst. När träder däremot är alldeles frostiga och snön ligger som ett puder över hela Åtorp så kändes det nästan brottsligt att inte ta kort på det. Såå, jag fick med mig lillasyster ut - som nyligen skaffade sig en systemkamera - och vi fotade tills fingrarna började frosta (vilket var cirkus en kvart bör tilläggas). Otålig som jag är redigerade jag bilderna så fort jag kom innanför dörren och här är jag nu, haha. På de två översta bilderna ser ni att min förkärlek till kort skärpeljup fortfarande håller i sig (dvs att bakgrunden är lite dimmig). Nu ska vi fika på en polkakladdkaka jag gjorde tidigare idag, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0