Polkagrisar & sommarjobb



I väntan på att det nyaste pretty little liars avsnittet ska ladda så kändes det som det var dags att uppdatera här. Mina dagar har de senaste cirkus 12 dagarna bestått av morgon- eller kvällspass på framnäsgård utanför gränna tillsammans med Maria och Agnes. Jag medger att min rubrik kan vara aningen missledande då jag inte jobbbar med polkagrisar utan i ett kök. I vilket fall; Älskar framnäs, på riktigt. Det är underbart här. Saknar visserligen la familia och min säng, för att inte tala om Chilibom (ingen som följer mig på typ insta eller twitter kan väl ha missat det, eh, heh). Åker hem på söndag, önskar jag kunde säga att jag ska uppdatera bättre då men mitt minne är lika bra som en guldfisk så kommer väl glömma det. Nu ska jag återgå till att skratta åt de som jobbar då jag är ledig idag (!!). Mattias letade nyss efter isbitar i kylskåpet, jag lovar, det är otroligt underhållande. Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0