Så som alla dagar bör vara



Sitter i ett väldigt mörkt vardagsrum med en halvt sovandes Maria bredvid mig. Är hemma från sommarjobbet och det är väl med blandade känslor haha. Aldrig förut har jag så gärna viljat åka hem fast ändå absolut inte lämna? Det är visserligen otroligt skönt att vara hemma. Speciellt de här två senaste dagarna har varit sååå sköna när gå de där tio metrarna till bryggan har varit det jobbigaste jag behövt göra. Just nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem - vilket de redan borde ha gjort - efter att inte träffat dem på drygt två veckor. Har en bunt redigerade bilder från framnäs klara att lägga upp, men vi får se hur det blir med det. Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0