Långa dagar


Sitter just nu i Örebro och förbereder mig för en väldigt lång dag imorgon och en relativt lång tisdag i övermorgon. När jag skriver förbereder mig menar jag alltså plugg. Har inte sådär jättemycket just denna vecka men för att slippa stressa ihjäl mig nästa vecka är det bäst att få lite gjort även denna vecka. Nog om det, har tillbringat helgen med att hjälpa till med att städa hus. Jag själv har visserligen inte städat något utan jag har fått stå för tillagning av lunch och lite så. Har även träffat småkusinerna, eller ja, små är väl inte rätta ordet då en utav dem snart växt om mig men i alla fall. Nu är det bäst att jag återgår till att läsa på om dialekter, hemskt spännande, eh, ja, vi hörs!
 
Två relativt nya bilder ifrån Gran Canaria för en månad sedan, dessa är tagna i Las Palmas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0