Puma


Senaste inlägget jag skrev hade rubriken "försöker igen" och det försöker blev ju vad många skulle vilja kalla för ett misslyckande. Jag vet inte varför egentligen, skulle väl vilja ge skolan skulden men det är ju knappast som att jag har pluggat varje dag sen november. I vilket fall, mina ursäkter börjar bli uttjatade. Jag ska väl börja med att berätta vad det var som fick mig att skriva detta inlägg just idag. Det handlar nämligen om en fyrbent liten filur som inte är mycket större än min hand - och jag har små händer - med ett tillfälligt namn Puma. Hon är nog bland det sötaste jag sett och om några veckor flyttar hon in hos oss. Förutom att vi skaffat hund så har jag hunnit med att gå klart första terminen i ettan, varit till Gran Canaria, gått på konsert och umgåtts med mina fina vänner. Nu ska jag fortsätta kolla skidor (som vi nyss vann ÖVER NORGE HURRA), baka kakor och njuta av vårvädret - gud låter som en riktig hemmafru (det är jag inte). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0