Flower Power


Jaaa, nu var det ju ett tag sen igen, men jag har mycket att berätta! Ska försöka sammanfatta mig kort - min specialitet höhö. Just idag hade jag inga lektioner så jag fick stanna hemma och ta sovmorgon, det klarar vi ju inte över. Skolan är fylld med nationella prov och de sista inlämningarna vilket innebär att den är lika rolig som alltid. Förra veckan åt jag fantastisk god mat på Wongs och övrigt så har jag mest kollat serier och mysit med Chili. Vädret har ju varit riktigt kasst men nu börjar det se ljusare ut och idag var jag faktiskt till och med ute och tog några kort på diverse blommor jag kunde hitta i trädgården. Inatt är det säsongsavslutning av Grey's Anatomy och även Sandra Oh's (Christina) sista avsnitt så jag har övertygat Maria att vi ska ha maraton idag. Nu ska jag ta mig upp (ner?) till cafét för en fika med mamma och sen kommer nog Maria, vi hörs! 
 
Tre helt nya bilder som kompensation för att jag inte uppdaterat här på vad som känns som veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0