Valborg och fyra dagar till


Så mitt liv består just nu mest av plugg och valpmys, det ena bättre än det andra kan jag lova. Dagen inleddes med ett nationellt prov. Ja, jag vet, det är hemskt, klockan åtta på morgonen en måndag är det väl ingen som presterar sitt bästa? Det var visserligen relativt lätt så det borde inte vara någon större fara. I vilket fall så hade jag sedan lunch och en lektion innan jag slutade för dagen. Hann med den tidiga bussen hem och har efter det mest pluggat och även haft Maria över några timmar.
   Helgen spenderade jag på bästa sätt: med att plugga tyska. Nej, jag tog ju helg i onsdags och spenderade några riktigt bra dagar med Maria innan jag började med den tråkiga delen. Igår satt jag med tyskan hela dagen och kvällen med enda pausen för att äta och kolla partiledardebatt. Det var dock inte så hemskt som det låter, jag lovar. Nåja, nu har detta inlägg blivit - som så många andra gånger - väldigt långt och det är troligtvis ingen som fortfarande läser så jag ska återgå till tyskan så hörs vi! 
 
I brist på ork att redigera någon ny bild så får ni denna mycket gamla bild jag tydligen redigerat någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0