Streets of London



Hejsan hoppsan! För några veckor sedan gjorde jag och systeryster en fantastisk resa till England - närmare bestämt London. Huvudsyftet med resan och då framförallt destinationen, förutom att spendera tid med Amanda och ha det bra, var att världspremiären av The Hunger Games: Mockingjay part 1 skulle hållas på Leicester Square. Utöver det så hade vi några dagar på oss att njuta av staden och det var faktiskt första gången jag var där! Bilderna ovan är alla från första dagen då vi mest gick runt. Först tog vi en fika på ett mysigt café, sen klarade vi av Primark och lite fönstershoppande innan vi tog en lunch på Wildwood. Måste säga att jag tror det var min favoritrestaurang under hela vistelsen, inte bara på grund av maten utan jag älskade verkligen inredningen med alla detaljer. Efter det så checkade vi in på hotellet och resten av kvällen vandrade vi bara runt på Londons gator. Ska försöka redigera nästa bunt med bilder från andra (och kanske tredje) dagen någon gång snart, nu måste jag kila, vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: Margo

love the pics! you truly are such an amazing photographer!

2015-02-01 @ 13:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0