När klockan är över midnatt


En gammal bild ifrån Rügen. Vill ut och resa NU! 

Halloj, nu har det återigen gått några veckor sedan jag skrev något här, så vad har hänt då? Jag har hunnit med en snabb visit till Stcokholm för mellofinalen med Maria, har umgåtts med andra fina människor, skaffat jobb och börjat läsa en himla massa böcker igen. Just för tillfället är det slutspurten i skolan som gäller så det är mycket fokus på plugget nu men det är snart avklarat!
 
Har även skaffat mig en till blogg där jag är så rolig att jag bara lägger upp bilder och ingen text, ni hittar den här. Annars så har det troligtvis hänt en massa saker som jag just nu, mitt i natten, missar att berätta om men så är det. Nu ska jag ta och göra precis som den snarkande hunden bredvid mig; nämligen sova. Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0