Det där vi ser fram emot


Lite blandade bilder ifrån sommarens olika utflykter, blir alldeles lycklig av dessa bilder!

Jaha. Då var september och hösten här och sommaren ivägskickad på semester. För en gångs skull har det hänt någonting sedan jag sist gav ifrån mig livstecken här. Jag har börjat mitt tredje, och därmed sista, år på gymnasiet och kan officiellt säga att jag tar studenten detta skolår (!!!). I samma veva gick jag och blev myndig (vilket jag uttnyttjat cirkus inte alls) när jag fyllde år för några veckor sedan. SOM jag längtat. Har därefter blivit firad ett par gånger och hade i helgen över några av mina favorittjejer på middag vilket var mysfaktor x1000. 
 
Idag har varit en toppendag. Började dagen med en rolig lektion och mötte sedan upp Agnes för lite skitsnack och mat - det vi är bäst på helt enkelt. Solen passade ju på att skina idag också, och Michaela påminde mig om att det är redan fredag imorgon?! Underbart. Nu tänkte jag faktiskt ta en tidig kväll och hoppas på sol imorgon också, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0