London och framtida resplaner



Jag har ett svagt minne av att jag utlovade bilder ifrån London i Januari eller så och ja, bättre sent än aldrig antar jag? Det känns som om alla människor vars bloggar jag läser är utomlands just nu? Vill också. Har faktiskt två resor inplanerade inom det kommande året och om en vore rik skulle det vara desto fler (ba så ni vet alltså). Nej men, bokade fem dagar i London med bästisfestis här i veckan vilket blir en mindre prövning inför nästa sommars äventyr i Nordamerika (nåja, huvudsakligen USA men vi ska försöka hinna med en tripp till lönnlövslandet också).
 
Jaha, nu ska jag återgå till att plugga och sen städa lite, studiedagen till ära. Hoppas på en bra helg med sol och god mat här hemma, vi hörs!  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0