10-12-22


Jag gillar inte alarm, det kommer jag aldrig att göra heller.

Jag tänkte igår att jag måste verkligen gå upp i tid imorgon, jag får inte försova mig. Så jag satte på tre alarm. Jag tvingade mig upp vid halv 7 med tanken "imorgon behöver du inte gå upp tidigt, och inte dom närmaste 3 veckorna heller" Jag fixade mig och tog med mig Elins julklapp som jag bakade igår och drog till bussen. Väl på skolan så stannade jag tills kvart i 9. Innan det gav jag Elin hennes julklapp, och man kan lungt säga att hon blev glad, utan att överdriva. Mamma hämtade mig då, vid kvart i 9, och jag åkte till tandläkaren och drog ut en tand, trevligt, eller hur? Nu ska därimot min tandvärk vara borta, vilket jag tycker är väldigt skönt. Sen när klockan var fem i halv 10 så orkade jag inte åka tillbaka igen, vi skulle ju ändå sluta vid halv eller något. Så jag åkte med mamma hem och la mig under en filt i soffan och kollade på tv, det var dock ingenting intressant på tv så jag hämtade en bok och kröp under täcket i min varma säng och lästa. Och nu sitter jag här, och har läst ut min bok, ska snart gå upp till cafét om jag orkar och äta lite, om jag inte väljer det lättare sättet och äter nudlar och tittar på tv. Jag ska visa lite bilder senare på en julbok ifrån 2007, en julpysselbok, som jag köpte då, förmodligen bara för att jag ville köpa något. i förrgår hittade jag den, 3 år efter, och kollade lite i den, fin bok att inspereras av, ska lägga ut lite bilder ifrån den senare, om jag kommer ihåg, vill säga. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0