10-12-28


dålig uppdatering - igen.
jag önskar jag kunde säga att det kommer bli bättre, men om jag ska vara ärlig så kommer det nog inte det.


Just nu så hinner jag knappt med att.. jag höll på att säga prata, men det finns alltid tid till att prata för mig.
fast egentligen har jag bara mig själv att skylla på att jag inte hinner, och ah. Idag träffade jag Ebba, och vi spelade kort och hon "trollade" haha! Jag provade även hennes kamera. Den kameran jag har viljat ha i månader, och den fungerade bättre än vad jag hade trott! Nu är det dock så att efter som, elgiganten har bestämt sig för att ha denna kamera på mellandagsrea så är den självklart slutsåld redan, j*vla H*lvetes j*vla sk*t rent ut sagt, men, den kommer väl, förhoppningsvis, tillbaka, snyft. nog om det, vill ni veta vad jag fick i julklapp? jag fick en massa, och jag kommer förmodligen inte att komma ihåg alla.

Jag fick:
en adidas tröja och adidas mjukisbyxor (underbart sköna)
en säkert 4-6 tröjor (t-shirt, långärmade, linnen)
presentkort på Ginatricot på 200kr
presentkort på marieberg på 200kr
presentkort på lindex 150kr
1000kr
en sjal
ett armband
ett presentkort på att göra en almanacka (kolla här)
en handspegel
en björn axén trippeltång
ett halsband
2 par örhängen
ett rosa porslinsett (en mugg, en skål, en tallrik)
ett armband
2 superfina täckningar av min kusin
*en lite väskhängare
ett läppglans
en jacka (sen svarta kappan ifrån HM)

sen kan jag inte minnas något mer, jag har säkert glömt någonting, helt säkert.

sen igår var jag, Emmie, mamma, mormor och Amanda till marieberg och fyndade på mellandagsrean.
jag gick då med Emmie och vi hittade båda lite smått och gott.
jag köpte mig den där spetströjan jag ville ha till julafton, fast rosa och en blå spets tröjklänntunika ( jag ska försöka hitta en bild på den), en grå munkjacka och sen en brownser ifrån HM, mycket nöjd blev jag.

Nu ska jag först fixa mig lite innan jag och familjen går till Ann-sofie och Ingmar (som ni inte har en aning om vilka det är)  och äta troligtvis mycket mycket god mat, så vi hörs med lite bilder snart!

 detta är en väskhängare, en mycket smart uppfinning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0