10-12-31


Idag behöver jag inte titta vad datumet är, säger jag och skriver fel i allafall, jag är så duktig.

Jag funderar på att lägga in bilder ifrån hela året, vad tycker ni om det, skriv vad ni tycker så får jag se hur jag gör. Jag har nämligen sett att många andra bloggare gör det nu, vi får se. Hursomhelst så är jag i stockhol, eller inte riktigt, jag är inte i stockholm, jag är i bålsta, men vi säger stockholm. Här ska vi, precis som alla andra år, fira nyår. Förut så var vi in till centrum och kollade lite och köpte lite till ikväll. Jag och Amanda kollade lite i lindex innan Amanda drog och jag kollade lite bland rean. Jag hittade en väldigt mycket oversize skjorta, en transparent vit i storlek 42, haha, lite stor. Men snygg var den. Jag ska visa den sen. Just nu sitter jag vid Bosses dator så jag har inga bilder förutom dom som amanda la in igår. Nu ska jag hjälpa Amanda med dukningen inför ikväll, så vi hörs, kanse nästa år om jag inte hinner sen. Med en nyårsoutfit.

Gott nytt år på er!

Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Lägg in bilder från hela året och skriv när du tog den och om den väcker något minne! ♥

2010-12-31 @ 14:49:38
URL: http://nittonhundranittiosju.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0