I was so bored, and now I'm so happy!


Jag vet inte om stavningen i rubriken är korrekt, men ja.


Kom hem från skolan för... 2 ½ timme sen, ifall ni ville veta, hehe.
Sen upp till cafét direkt och där mötte man en suuuupersöööt hund, åh, jag vill ha!
Sen hem och städa en bil, åh. fantastiskt kul!
Och nu är jag klar, tyckte att jag var snabbare än jag uppenbarligen var.
Så nu ska jag baka! stoooora cupcakes, i formar som jag fått av faster H (min andra faster)
super söta formar. Och självklart ska jag ha myyyyyycket "vad det nu hette när det inte kallades glasyr".
Så bilder på kläderna får ni samtidigt som jag lägger in bilderna på bakningen!
aja, ikväll tror jag att jag ska på scout, jag får se om jag hinner. Ska höra med Matilda (lägg märke till Mathila med h, och matilda utan h, mathilda går i min klass, matilda är en kompis till mig sen många år tillbaka, ett år äldre) om hon ska dit. Isåfall kanske jag kommer, vi får se.
Nej, nu måste jag börja baka. Choklad eller vanliga? 

Kommentarer
Postat av: Faster U

Det är frosting du har på cup cakes eller hur?

2010-10-11 @ 22:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0