Orange..


jag blonderade mitt hår i förmiddags, och vi kan väl säga att det inte blev som jag hade tänkt mig.
Jag ska väl vara ärlig och säga att det inte blev orange sådär, utan lite ljusare rödblont.
Så efter middagen så tog jag mig ett bad och tvättade, och tvättade, och tvättade.
När jag tittade mig i spegeln som passande nog låg i lådan bredvid, så dåg jag att jag började få min förra hårfärg där bak, och det såg förfärligt ut. Nej alltså, att tvätta håret 6 gånger gör inte att färgen tar sig igenom direkt.
Men jag kunde se, och framför allt minnas hur det ser ut på mina dåliga hårdagar, och sedan slutade jag tvärt.
Nu har det faktiskt, eller så är det bara ljuset nu på kvällen, ljusare och jag gillar det!
Nu till andra, lite gladare tankar, mamma och jag diskuterade förut mina kläder till skolfotot.
Och sen efter det gick jag direkt och kollade kläder på GinaTricot, min favoritaffär, på internet alltså.
Hittade då en massa sjukt snygga skjortor, och insåg att jag har är lika galen i skjortor som min syster.
En ljusblå skjorta var lite extra snygg, och jag tittade på pengarna, som låg på bordet bredvid, och jag ville så gärna, så gärna köpa den.
Och det var då jag fick min superbrillianta idén att jag kunde låna en av far, hehe.
Så jag berättade för mamma om min brillianta idé, och lite senare kom hon in med en skjorta.
Så nu, efter badet, provade jag skjortan, och om man försökte lite, så blev det riktigt snyggt.
Den var dock väldigt stor, men det går säkert att fixa med ett skärp som jag sätter "högt" om ni fattar.
Lägger in en bild på Gina skjortan och sen fortsätter jag kvällen med att prata med min syster, och att kolla på Gina. Ha en go lördagskväll. Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Faster

Lilla söta Ippa! Det var verkligen inte orange när vi var klara med håret, det var rödblont precis som du sa och jag tycker du blev fin i det. Kommer bli ett skitsnyggt kort i veckan - tu es photogénique, ma petite chérie.



Jag håller på att fundera vilken färg jag vill ha på mitt hår. Jag tror jag vill ha ljusare, men så kanske jag i allafall vill göra det mörkare. KAN inte bestämma mig...Vad tycker du?



Jag förvällde svamp till mitt i natten, så idag är jag lite rödögd...



Så skjortor man inte längre kan/vill ha kan man kolla med dig?



Puss & kram

Faster

2010-09-12 @ 10:49:23
Postat av: Ippa

sv: haha, jag får väl leva med det..



hm, jag har faktiskt ingen aning, blondare skulle vara snyggt, men jag vet inte.¨



JA, absolut, lämna dom till miig!! :)



kraaam

2010-09-12 @ 11:55:35
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0