rosa äckligt flickigt..


Jag är så trött på mitt rosa, äckligt flickiga rum, jag vill måla om det till något helt annat, någonting vitt kanske? Tapeter, jag förstår inte vad jag tänkte med när jag ville ha ett knallrosa rum. Det är ju nästan så att jag vill ha tillbaka mitt gröngula bebis rum, det hade säkerligen varit snyggare. Dagen till ära idag, så ska jag fixa om lite i mitt rum, försöka få det att se lite bättre ut, slänga skräp som jag inte förstår att jag ville behålla, vem behåller egentligen en tom låda med klädtidningar i, varför har jag inte slängt det för. Varför har jag lagt det i en låda som jag sedan lagt i en prydlig hög. Jag måste också klaga lite på att jag var tillräckligt dum att välja en ful banderoll liknade sak, eller vad det nu kallas. Med rosa, röda och oranga hjärtan på, jag tror att det är den jag stör mig mest på. Jag får väl be och böna i tre år nu tills jag får göra om i rummet, blä. Nej, usch vad jag klagar, jag ska återgå till att plocka iordning. Jag måste ha fått ett ryck, eftersom jag faktiskt städar, och det har väl aldrig hänt att jag gör frivilligt förut. aja, vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0