Allergi


Timmarna blev sena igår, med gud så trevligt vi hade det! Låg och pratade och skrattade länge. Jag fick ett ryck och bestämde mig för att blogga, så inlägget blev lite flum. Grattade också världens underbaraste tjejer som fyller idag, men det nämnde jag ju också i förra inlägget, Andréa och Elin. Har inte så jättemycket bilder, men några har jag allt att visa er, men det får bli någon annan dag. Ikväll väntas god mat och jag ska även bli firad eftersom jag inte är hemma på min födelsedag. Fick pengar av farmor och farfar förut under en fika på cafét som en tidig present. Har myst lite med marsvinen också, vilket resulterade i en nysande filippa, smart. Nu ska jag ta mig ut för att umgås, så ni får ha en fin kväll! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0