Jag trodde faktiskt det


.
Maria frågade om filmtips igår - jag fick tänka stenhårt eftersom när jag kollar på film, då är det maria som tipsat den filmen, eller möjligtvist Agnes - våran dialog blev följande.
.
Jag - another cinderella story!
Maria - Okejs, dock har jag sett den X antal gånger, just nu är X = 12
Jag - ja, fast inte lika många gånger som a cinderella story
Maria - VA?
Jag - a cinderella story har man ju sett många fler gånger än another cinderella story!
Maria - den sista har jag nog inte sett, länka trailer
Jag - HAR DU INTE SETT ANOTHER CINDERELLA STORY???????????
Maria - nej.
.

Sen typ idiotförklarade jag henne för att hon inte sett den, eftersom jag trodde alla hade gjort det, framför allt Maria! Nu nyss frågade jag Emmie om hon hade sett den, jag fick svaret nej. Hallå? Det är väl en sån film alla sett, även fast den är så typiskt tjejfilm. Ni vet, hon har mask för ögonen, annars ser hon helt vanlig ut, sen har han ingen aaaaning om vem hon är, trots att han ser henne hela tiden. Sen när han ska hitta henne igen, så frågar dom även blondiner, man bara, men hallå? hon hade ju inte peruk på sig ditt... Men jag anser den vara superbra, eftersom det är en sån typisk filippa film. Så nu har jag tvingat över Emmie för att kolla på den. Innan hon kommer ska jag plocka undan i mitt rum, städa altanen + duscha. Men istället sätter jag mig för att blogga om denna händelse ( ingen nämner något om att hon bara skulle fixa en sak innan hon med, så jag faktiskt har lite tid, okej? bra) vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0