Snabb uppdatering!


Måste egentligen dra direkt nu, men hinner nog uppdatera lite snabbt! Ska iväg och käka pizza med the boys och Matilda, nice! Skrev ett långt blogginlägg förut i skolan, men det publicerades aldrig (?). Glada nyheter är dock att jag hittade en prinsessas dagbok 3&4, lycka! Läste ju ut 1&2 nyss, och trodde mitt liv var över när jag inte hade fortsättningen, men skolan hade den, så då är det problemet ur världen! Blir dock ett problem när jag läst ut denna/dom här också, för jag har ju inte heller 5&6. Jaja, återkommer när jag kommit hem, vi hörs!
Jag vet att det är svårt att tro, men jag redigerade faktiskt bilderna igår, och det här är faktiskt bilden på mina naglar. Nu är dock flaggan borta, eftersom jag målade om dom till konserten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0