Är det slut på detta nu?


Idol i all ära, men det blev lite tjatigt efter vad blev det, åtta år? Så bra är det verkligen inte och det spelar ju uppenbarligen ingen roll vem som vinner, utan mest vilka som tar sig vidare till dom elva sista eller vad det nu är. Nu är det slut och vi slipper fredagstjatet om vem som ska vinna, och vem som ska åka ut. Jag tyckte dock att Amanda var grym, hoppas hon går långt, Robin, Moa, Molly och andra Amanda var också bra, alltså, ja, ingen av dom där som var med på slutet var väl dåliga. Nej, nog om idol, haha, var på tonår förut, fick springa runt - utomhus - och ta kort på en massa saker som stod på ett papper, tur att man bor så nära så att man kan springa hem och ta kort på nästan allt. Avslutade det med en smstävling, vann den, jag som aaldrig smsar, förstår inte? Just nu skriver jag med mina älskade vänner, och just exakt nu - 23:45 - så är ingen av dom speciellt social. Imorgon väntas julbak med U&M, och resten av familjen, på söndag är det lucia och Agnes kommer hit - mest för träffa min familj, för att plugga och för att be min syster om hjälp i fysiken, inte direkt för att träffa mig, men det är okej i alla fall. Sedan ska vi nog spela lite ubongo, men det är inte heller för min skull, utan för Agnes vill klå min faster, älskar min bästavän!! Vi hörs!
Du är dock väldigt fin Agnyplopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0