Bara massa klagande från mig


Jag ska nu klaga lite över mitt liv, trots att jag faktiskt har en anonym blogg där jag skriver allt skit jag upplever så jag inte ska behöva ta ut det över denna blogg, men ja. Sitter och snorar sönder i min säng, helt ensam och samtidigt är det kanske tio meter ut till vardagsrummet där resten av min familj - räknar David till våran familj nu - håller hus men orkar inte gå ut till dom. Sitter och uppdaterar facebook om och om igen i hopp om att någon ska skriva till mig för att vara social med mig. Läste även en av bloggarna jag kikar in på då och då och hittade helt fantastiska bilder som inspirerade mig till max. Ville bara ta kameran och springa ut direkt, bilderna var dock på frostiga träd - vilket är så jäkla fint - och här har vi varken snö eller frost just för tillfället. Mest is som gör att man bryter armar och ben. Är också trött som tusan men vill inte sova, för jag hoppas fortfarande att någon vill prata med mig. Inga allmäna bilder har jag heller, alltså sådana som jag kan lägga ut som utfyllnad i ett inlägg, nej jag har bara luciabilder som jag ska lägga ut alla samtidigt i ett eller två inlägg och porträttbilderna på Emmie. Vill också ha ett nytt objektiv till min kamera, ett landskapsobjektiv, men det är något som får ligga på hyllan ett bra tag framåt. Nog klagat om mitt liv. Förlåt om inläggen är tråkiga nu, är helt slut efter denna vecka och vill bara ha lov, samtidigt tar stressen med alla julklappar som ska fixas död på mig. Ska se till att fixa bilder nu snart, vet inte när det blir men snart i alla fall, tills dess, lev med en blogg utan bilder. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0