11-02-08


The mentalist står på på tv:n och jag har massor och göra men tänker ändå, nej, jag vill inte, jag vill sova.


Imorgon väntar ett läxförhör och en labboration i kemi och sen förmodligen tyska efter den minst sagt intressanta tyskalektionen vi hade idag, eftersom våran tyskalärare var sjuk. Jo som sagt våran lärare, Ida, var sjuk. Så igår hade vi inställt för första gången, och vi hoppades att vi skulle ha det idag med, för då hade vi 2 h och 25 min håltimme. Vi hade tydligen fått vikarie tills idag. Så Fredrik i min klass gick och frågade en annan i våran tyska grupp om vikarien, och han sa att han hade frågan henne om hon kunde tyska "nej" hade hon svarat, ska du ha tyska idag frågade han sen "nej" hade hon svarat då. Men vi gick till lektionen sen iallafall så kommer vi in och Selma frågar "kan du tyska?" och hon svarade "haha, nej det kan jag inte, men jag kan engelska" och alla började säga "men detta är ju en tyska lektion" och hon sa lite förvirrad "men dom sa att jag skulle på en engelska lektion". Så under 40 minuter så körde vi hänga gubbe innan vi fick sluta tjugo minuter tidigare. Så kan det gå, men imorgon kanske Ida är tillbaka igen, haha ;) nu ska jag läsa lite SO innan jag sover, vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0