mina änglar!


ni vet den där kameran?

Jag råkar ha världens bästa gudföräldrar som betalar det som behövs för att jag ska kunna köpa den.
åååååååååh, jag är bara för glad nu, jag hinner få den tills gran canaria, det hade jag aldrig trott!
helt överlycklig är jag!


men aja, idag har jag mest kollat på skidor.
det var inte sveriges dag i skidskyttet idag, fullt hus i skyttet men sisådär åkning, haha, aldrig är jag nöjd.
Jaja, finska kom på 2 poäng före så det blir ju ingen skillnad i totalen. Nog om det, annars har jag spelat fia med mamma och lillasyster och jag kom sist, haha. Nu har vi fått besök så jag ska umgås lite och fixa mig i håret. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Kussen med NIKON D5000

Grattis Grattis! Vad spännande!

Ser fram emot många vackra foton framöver. Vilket objektiv blir det till?

Jag funderar på att testa s.k. närlinser till mitt 18-105 objektiv för att använda det som ett makro...

2011-01-21 @ 16:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0