ca 9438574573458439 timmar senare.


Ungefär 9438574573458439 timmar, 20 påsar skräp, x antal nysningar, två hyllor och en bokhylla senare har jag fortfarande inte ett helt städat rum, men nu står iallafall möblerna där dom ska.

Är faktiskt nöjd, och hade jag inte varit det så hade jag lätt slagit till mig själv. Kanske bara jag, men jag tycker nog att det ser ut att vara mer plats. Kan ha något att göra med att jag slängde ut en bokhylla och kapade av min lite större bokhylla så den blev två hyllor lägre. Lag lovar att vi inte lyfte på en sak som det inte var damm under, speciellt inte under bokhyllorna, usch! Just nu så skulle jag bara vilja lägga mig och dö, men vi har besök så jag måste vara social, haha. Vore väl trevligt om jag gick och la mig? Iallafall så måste jag nog plocka undan lite till, sen så ska jag gå ut och vara lite social, får jag prata lite engelska också. (våra släcktingar är ifrån amerika och har lite svårt för svenska, men dom pratar så mycket på svenska som dom kan medans jag pratar på engelska för att öva) Vi Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0