Ge mig lite tips!


Jag har vissa bloggar jag läser varje dag, men nu när jag faktiskt läser dom varje dag så blir det ju nästan ingenting att läsa längre. Vanligtvis så har jag läst bloggar lite då och då, och då har det ju varit kanske tio inlägg jag måste läsa ikapp, nu är det högst två kanske. Så kom igen och ge mig lite intressanta bloggar att läsa! (som också uppdaterar ELLER HUR MARIA & AMANDA?)

Jag lovar att mitt sommarlov kommer bli grymt. En massa tjejkvällar med dom bästa, till stockholm med Agnes och kolla på Veronica Maggio, konfirmation med underbara människor, däldernäslägret och förmodligen åker vi väl någonstans med familjen osv. Oftast säger jag ju att "åh, detta sommarlov ska jag umgås med en massa underbara typer och bara njuta" oftast så slutar det med att jag hinner träffa dom då och då (som förra året då jag hann träffa några i juni, annars var det frilufsskola, till stockholm, till åland två gånger, till göteborg, fyllde år, läger och sen började vi skolan igen).

Ge mig sommarlov nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0