Glöm vad jag sa.


Glöm att jag någonsin ens nämnde att det kanske kunde skina upp senare idag (det skrev jag imorse). Jag skulle knappast tro det, det bokstavligen öser ner här. Jag och Amanda har nyss kollat klart trassel, kände att vi behövde titta på den när alla sa att den skulle vara så bra. Jag skrattade och skrattade och skrattade, jag diggar helt klart kameleonten (rättstavning?) som är med hela tiden, hahaha! Nu ska jag gå ner och försöka fixa Amandas blogg, dumt av mig att lova henne att jag någon gång skulle fixa den, nu är det dax! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: AGNY

ASSÅ FILPPA SVARA JAG MÅSTE PRATA MED DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-19 @ 21:09:25
URL: http://agneschurnak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0