Jag är som alla andra.


Nu har jag börjat andvända google chrome jag med, så nu hoppas jag att det är bättre, för annars byter jag tillbaka.
Emmie lämnade mig för ett tag sen, och jag hoppade ner i badet för att fräscha upp mig lite. Nu ska jag snart klä på mig och sedan kolla hur varmt det är ute, det ser bra ut, frågan är bara om det verkligen är det. Just nu så sitter jag och förbannar mig själv över nya spotify, nu har det ju gått mer än en månad och jag kan fortfarande inte lyssna på veronica maggio eftersom jag redan lyssnat på dom fem gånger. Kommer jag aldrig mer kunna lyssna på henne nu eller? Jo, vi har ju grooveshark och min lillasysters spotify, för den skitungen har ju kvar det gamla. Det gör ju dock inte mig någonting, för då kan jag ju lyssna på hennes när hon är på fritids. Jaja, vid fem drar jag upp till - håll i er - stallet för att ta kort på Emmie när hon rider, hur länge sen var det jag var där uppe. När jag säger att jag är en riktig hästvän och älskar stallet, då är det ironi på hög nivå. Brukar dock vara helt okej att vara där uppe när jag väl är där, och denna gång får jag ju ta kort. Nej, nu ska jag göra någonting, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0