klänningen är skickad.


Pappa fick ett mejl om att klänningen var skickad igår, och då brukar det ta ungefär en dag innan den kommer fram, alltså borde den komma på måndag, men chansen finns att den kommer på tisdagen också, och då är det försent. Skorna vet jag ingenting om, dom borde ha kommit igår så jag hoppas dom kommer till på måndag också! jaja, Ikväll kommer U&M hit, och vi ska äta grillad fläskfilé (kan väl vara det bästa jag vet) och någonting gott till. Nu hoppas jag att min faster inte läser detta men jag funderar på att göra någon riktigt sommrig sallad (som jag också vill äta, annars hamnar salladen bara på min tallrik när jag ska ta kort på maten för då ser det goare ut ;)) men ikväll vill jag göra någon riktigt god sallad. För kanske två år sen eller något åt vi en fantastisk sallad hos våra grannar som deras dotter (20-26 år gammal, har inte någon större koll) gjort, med jordgubbar i, mm. Så jag funderar på om jag ska göra en till ikväll, och om min faster läser detta så är hon tyst om det också, eller hur? Eller så gör jag någon god efterätt, det var ett tag sen. Vi får se, jag lär väl uppdatera senare igen så. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Faster U

Tar gärna en god sallad imorgon...;-)

2011-06-13 @ 21:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0