Lite sisådär jättetråkigt


Städar lite till och från, samtidigt som jag springer till datorn då och då och håller tummarna för att någon ska ha bloggat, än så länge utan framgång. Tog lite kort på mitt rum, gick ut i köket och hoppades på att jag skulle hitta någonting gott att äta på, insåg att chips i mitt nystädade rum kanske inte var det bästa. Funderar på att kanske sätta på en film att antingen skratta eller gråta till, har inte bestämt mig vad jag är sugen på än, tills dess, så fortsätter jag med att städa. Hittade också min addidas parfym som jag trodde jag hade glömt på idrotten någon gång. Ja, det var väl nyheterna i mitt liv dom senaste 2 timmarna. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0