Med boken i min hand


Kom hem från konfirmationen för ett bra tag sen, slängde i mig lite mat hos mamma och tog sedan också en glass där. Denna värme tar kål på mig, men jag älskar det, ååh, som jag väntat. Imorgon följer Agnes med mig hem och sover här tills på lördag, då ska det nog också regna, och jag och Agnes ska hoppa i vattenpölar, haha! Sedan gäller det att packa, packa för på Söndag åker vi på konfirmationsläger, minns ni att jag var i hällefors i vintras på läger? Dit ska jag nu med, fast på sommaren, och denna gång är det ju jag som konfirmerar mig, och 24 till, ungefär. Andra gånger har jag bara följt med på vintern och jag har inte varit där som konfirmand utan bara för att det är kul. Då, som ni kanske redan listat ut, så kommer jag ju inte blogga, om det inte är så att pappa vill hjälpa mig med att visa hur man skickar mms ifrån min mobil så att jag kan mobilblogga, fast det är knappast troligt att jag gör det iallafall. Just nu funderar jag på att göra några chokladbollar lite snabbt, och hålla mig inne några minuter, får huvudvärk av denna värme, fast än att jag dricker vatten och orangina (mest orangina) i mängder. Nej, nu ska jag göra någonting. Vi hörs!
Fast jag insåg nu att jag hade tänkt fixa tidsinställda inlägg med bara bilder ifrån dom senaste dagarna under tiden som jag är på läger, så jag tar tillbaka vad jag sa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0