Midsommarafton!


Med fika och danshumör firade vi midsommar till att börja med på kyrkoängen, vi fikade, dansade, sjön och lekte lekar. Sedan tog vi cyklarna och cyklade upp till nybäck för att där äta sill och potatis (inte jag, usch för sill) sedan pratades det i ett par timmar innan det blev dags att grilla kött & kyckling, som vi sedan glatt åt upp. Senare på kvällen var det dags för jordgubbar och jordgubbstårta (jordgubbsmarängtårta) resten av kvällen var mest prat och skratt. En riktigt trevlig tradition tycker jag! Nu ska vi snart äta grillat igen vad jag fattade det som och sedan sill igen - usch - ha en bra lördagskväll alla! Vi hörs!
Min skapelse - jordgubbsberget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0